"inte för att jag påstår att vår hövding tänker med samma del av kroppen som han skiter med.."

kom just hem från tovsilovsan efter en natt av drömmar jag aldrig kommer glömma. när vi vaknat i morse, eller i morse och i morse, kvart över tolv, så kolladevi kollade på Hem till Midgård. så sjukt kul. hahahah. runar är ju för het. och inte på tal om halvdan. snuskigt kul. jag förstår inte hur kan man inte skratta? i och för sig, så har både jag och tove grov humor. det kanske har något med det att göra.

människor utan humor är det värsta som finns. ni vet sådana som kollar snett när man står och garvar år något barbariskt kul. och varför tycker vissa att man är dum i huvudet när man skrattar åt sina egna skämt? för jag skrattar aboslut åt mina egna skämt.  jag skulle ju inte berätta skämt som jag inte tycker är roligt ? jag kan skratta åt saker som jag tänker på, så ibland tror folk att jag är totalt schizo. 

jag förstår inte hur folk tänker ibland, och jag förstår inte hur folk inte kan ha humor. jag skulle inte överleva utan humor. 
om ni förstår. berätta för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0