svarar här, så alla ser vilka idioter världen innehåller

Anonym om Patrick 1,5:
tycker du det är okej att vara homosexuell eller????

det där var nog bland det sjukaste jag har läst, och jag har läst det mesta..varför skulle jag inte tycka att det är okej? varför skulle jag tycka att det är fel? jag tycker att det är helt "okej"  att folk är homosexuella, jag tycker det är gulligt rent ut sagt. jag blir glad av att se folk som är kära i varandra, för mig spelar det ingen roll om de är två män eller kvinnor, huvudsaken är att de är lyckliga? jag är inte rädd för folk som gillar andra av samma kön, som de flesta är. så jag måste säga att ja, jag tycker att det är okej.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

bra sagt:)!

2009-02-27 @ 10:20:44
URL: http://noordins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0