Tele vs TV mördare

When a stranger calls. 
jag är fortfarande lika rädd för att Samara ska komma upp under sängen och grabba tag i mig. jag sover med lampan tänd, har tvångstankar att gå igenom alla skrymslen i rummet innan jag nöjer mig med att lägga mig i sängen, forfarande lika rädd för att Hon finns i rummet. och jag såg den för ett år sedan.
tänk er då vilka spår When a stranger calls har satt på mig om jag är så rädd för Samara.

When a stranger calls  såg jag första gången med Mimmi, ihopkurad under täcket, vettskrämd och darrandes. den sitter fortfarande fastklistrad i bakhuvudet. den är av ett annat slag av skräck än de flesta skräckfilmer, den är psykskräck.  mer sådant som kan hända på riktigt, man kan föreställa sig situationen och sätta sig in i den. The ring är bara... äcklig.

 
jag rekommenderar båda om ni vill drömma mardrömmar.

Kommentarer
Postat av: LN

When a strenger calls är super bra, men är the ring bra? kan inte bestämma mig om jag ska våga se den eller inte!

2009-02-22 @ 18:34:25
Postat av: KAJSAHERSELF

LN:

DEN ÄR INTE BRA! eller jo den är bra, för att vara skräckfilm.

the ring är också bra, om man vill drömma mardrömmar om ett äckligt barn med svart långt hår!

men se den! :D

2009-02-22 @ 18:45:20
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Melon

ROBERT HAR VARIT/ÄR? IHOP MED HENNE! Hon förtjänar inte honom! Blää

2009-02-22 @ 22:31:05
Postat av: KAJSAHERSELF

Melon:

VAAAAAAH!??!?!?!?

2009-02-23 @ 16:02:53
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0