slut.

jag har aldrig gråtit så mycket. jag lyckades hålla mig fram till talet sedan brast det. jag är mer ledsen än glad. nu i slutet när allt var som bäst så ska det ta slut. jag hade lätt gått om nian med alla andra om jag kunnat.

kolla! jag hann uppdatera mellan allt rusande!
idag var det skolavslutning och jag är deprimerad, dock tänker jag inte tynga ned er med de snacket. sista hamnen och borgen, vi sjöng vackert i kyrkan och talet gick bra.
balen var sjukt kul igår btw, tänkte visa lite bilder i ett senare inlägg!

ikväll bär det ut på nya äventyr, vart de tar mig vet jag inte än. men det ska firas med alla älskade nior från Norrbergsskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0