SVAR PÅ FRÅGORNA.

Postat av: maja

varför är du så rolig och varför skrattar jag alltid så mycket med dig?
Svar: haha den frågan var lite.. klurig. jag skrattar ofta åt mina egna skämt, men har väldigt svårt att förstå att någon utanför skulle tycka att jag är rolig :o kanske är jag född till det, eller så gick det bara snett på vägen xD
jag har ingen aning varför du skrattar med mig! :D det kan nog bara du veta, älskade vän (: samma humor ? :D


ehm, hur många läsare har du per dag(a)?
svar: den frågan är inte lika svår. jag har mellan 25-30 unika läsare per dag. ingenting om man gemför med kenza eller kissies, men statistiken ökar sakta men säkert.. ;)


Postat av: Anonym:

varför är du så ful?

svar: varför kommenterar du anonymt? 


Postat av: Linna

Vad är det bästa du vet respektive det sämsta du vet?

svar: jag hade lite svårt att svara på denna fråga, men jag lyckades hitta mig en omväg: det beror på vilket ämne vi pratar om. godis, mat, kändisar, skolämnen med flera.  välj ett så kan jag svara med ett bättre svar (:


Postat av: Anonym:

1. hur ser en bra blogg ut?
2. vilka bloggar läser du?


Svar:  har redan frågat på den frågan i förra frågestunden. kortfattad om hur en bra blogg ser ut; fin design, intressant innehåll, text som når ut och bilder. det finns så mycket annat. jag gillar bloggar där folk verkligen lägger ner tid på att blogga och hålla bloggen fint.

Svar:  jag läser vänners bloggar för det mesta. mer "kändisbloggar" lutar mot Kissies och Desiree.



Postat av: elina:
Vilka kändisar tycker du mest om?
Och vilka tycker du inte om?
Hur ser du på 'den globala uppvärmningen'? ;D


tre frågor. jag ska försöka!

svar: mest om? oj... de som jag verkligen, verkligen gillar mest är Bam och Zac. sen har vi ju alla de andra favoriterna!

svar: Hannah Montana, a.k.a miley cyrius är den enda som jag verkligen inte gillar. jag rent ut sagt hatar henne. 

svar: inte lika lätt som de andra xD jag ser på det allvarligt, helt klart! vi måste börja ta hand om det vi har. jag är tillochmed så duktigt att jag drar ut sladden varje gång jag har laddat klart mobilen eller datorn. visste ni att om ni låter laddaren sitta i drar ni  95 % onödig energi? tänk på det nästa gång.



Postat av: Anonym

Vem är du kär i?

svar: hur ska jag förklara det här? vi säger så här, jag är inte kär i någon. men det finns en person som jag tycker väldigt mycket om och som jag skulle kunna bli kär i. men, den personen är en som jag inte kan bli kär i, inte riktigt än. men jag vill.


Postat av: Hannah

Måste bara säga en sak; Varför har vissa inget bättre för sig än att kritisera eller dissa andra? Vad är det för fråga? Varför är du så ful? Se till dig själv i första hand och lev därefter! Skaffa ett liv med andra ord!
Nu till min fråga; Vad vill du bli när du blir vuxen?
Puss puss


svar: först vill jag tacka för stödet du visar i kommentaren. tack bästaste moster! och nu till frågan.. vad vill jag bli när jag blir stor? har faktiskt ingen aning o: min syn på vad jag vill bli i äldre år ändrar sig hela tiden när jag hittar nya saker, intressanta saker, som fångar mig. om jag får säga vad jag vill bli precis nu så är det rik och snygg. men om du menar inom yrken och sånt så hoppas jag och håller tummarna för att bli något inom media! radiopratare eller programledare eller något annat roligt. jag älskar att synas och höras.


Postat av: sanna

Anonym: Ofta dig! Kajsa är den finast på jorden!! och jag har en fråga till dig!
Varför är du bäst?<3

svar: ännu ett tack! <3
varför jag är bäst? jag är inte bäst! hur många gånger ska jag säga det för att du ska förstå att det är du som är bäst? puss! <3



Postad av: Micke

Skulle du ta chansen om du fick möjligheten att i ett dygn leva ett år framåt i tiden, för att sedan komma tillbaka och fortsätta leva i nuet?

svar: svåååååår fråga! jag måste erkänna att jag såg denna fråga lite tidigare innan jag svarade på alla frågorna, och jag har tänkt påden. jag måste säga både ja och nej. ja för att det skulle vara kul och se hur världen, hur jag såg ut och var, hur jag levde, hur jag mådde och allt det där. men ändå, så nej. tänk om jag levde ett underbart liv då och tvingas komma tillbaka till den dystra nuvarande världen? tvingas gå och vänta och vänta på att framtiden ska komma. jag undrar om jag hade stått ut med det..


Postad av: hemlig

skulle du anse dig själv som smart och hur många poäng har du i betyg?

svar: ja jag skulle anse mig själv smart och jag har tillräckligt höga betyg för att kunna välja fritt vilket gymnasium jag vill gå på!


Postat av: Anonym

DIN BLOG SUGER! varför blogar du ens? det är ingen som bryr sig vad du skriver eller tyker.

svar: så kan man också säga. vad gör du här om du inte gillar min blogg? konstigt.. 
jag bloggar för att jag älskar att blogga, det är min passion, en del av mitt liv faktiskt. tydligen, efter som att folk läser? 
sen har jag ett tips till dig; kom tillbaka och klaga när du har lärt dig att trycka ner folk och lärt dig stava! 
puss!



sen var det inga fler frågor! :D


Kommentarer
Postat av: Micke

Tack för alla svar :)

2009-03-19 @ 18:09:40
Postat av: elina

Hooray for Bam! :D

Hihi, jag hatar också Miley Cyrus! Usch.... :S

2009-03-19 @ 18:17:39
URL: http://elinacecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra svar!

2009-03-19 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0