Lär känna mig:

Jag pratar: för snabbt och för mycket.
Jag avskyr när folk: inte förstår mina geniala och roliga skämt.
När jag borstar tänderna: brukar jag ibland dreggla.
Jag tänder på: Brad Pitt.
Jag är rädd för: tjurmannen i True blood.
Jag är bäst på: improvisation.
Jag är sämst på: Fysik och matte! Har nog med mitt hat att göra...
Min mobiltelefon: heter Kenny och är adopterad från Tranås.
Bebisar är: jättesmå människor.
Glass: Åh den där nya som jag har hittat, sommarglassen… Vad fan heter den? Nogger mint? Åh den är så jävla god.
Negativa egenskaper: Jag är jätteotålig.
Positiva egenskaper: Socialt kompetent. Glad och allert.
Civilstånd: Snygg, sexig och singel.


Kommentarer
Postat av: michaela

jag med (a)

vad gör du? (:

2010-04-09 @ 14:52:13
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0