Dag 1 - Presentation av mig själv.

Jag heter Kajsa, jag är en 17 åring dam som bara väntar på myndighetsdagen. Jag har en bisarr humor och skrattar mer än vad de flesta människor i min ålder gör.
Jag diggar livet och har ganska lätt för, som folk brukar kalla det -  att skämma ut mig själv. Men enligt mig är det väl bara att jag bjuder lite extra mycket på mig själv... ;)

Jag har en stor passion till gottsaker, speciellt godis och typ mat... men också till alla de kändismän som fyller min "wall of fame" som jag har här hemma i mitt rum. Jag har en katt som avskyr mig och föräldrar som älskar mig. Fyra syskon och otroliga vänner. Sådana som man inte bara hittar varsomhelst.


Jag har bloggat sedan stenåldern, augusti 2008, under namnet hulkenglass och jag kommer nog fortsätta driva den frammåt. Tills jag inte orkar mer alltså... Börjar ju trots allt bli lite gammal... hulkenglassveteran kanske?

 

 





Bilder: jag eller någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0