Dag 11 – Bästa boken jag någonsin läst.

Nattens hus (House of night).
Gudomliga böcker. BÄTTRE ÄN TWILIGHT.
House of night handlar om Zoey Redbird, som lever i ett samhälle med vampyrer bredvid människor. Hon blir senare märkt (det kommer en kille till hennes skola, en vampyr, hokuspokus - hon blir vald av natten och får ett fint märke av en måne i pannan) till vampyr och flyttar till en skola för vampyrer, lämnar allt i sitt gamla liv bakom sig och börjar om. Hon giggar ihop sig med snygg-erik som jääättegärna får ringa mig och komma hem till mig och sova i min säng...

Inte riktigt som den syn jag har på vampyrer, men den är riktigt bra för att vara annorlunda!


FÖRSTA BOKEN

Bild: Google

Kommentarer
Postat av: fridaaaaaaa

Vampire academy - TILL OCH MED BÄTTRE ÄN NATTENS HUS

läsläsläs

2010-12-15 @ 14:10:29
Postat av: Kungen

svar till fridaaaaaaa:

PAH! det låter inte troligt...



2010-12-15 @ 20:05:05
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0