Dag 23 – Om jag blev president över världen.

Jag skulle övervinna svälten, krigen och missnöjen.
Jag skulle kämpa in i det sista för vårt klimat, rädda isbjörnarna, kämpa emot naturkatastrofer. Tak över huvuden, mat på alla bord.

Jag hade framställt ett tufft lagsystem, mer folk (SNYGGARE FOLK) som arbetar för lagen. Säkerheten är allt. Jag hade gjort så att jag kunde få att ändra lagen, hårdare och rättvisare straff.  
Speciellt  pedofiler och djurmisshandlare hade skakat galler längre än vad de gör idag. 

Jag hade kämpat för mer rättvisa, lyssnat på folket och tagit till mig om önskningar om förändringar och jag hade gjort allt som stod i min makt för att genomföra dem.



Jag skulle göra världen inte bara till en plats värd att leva i, utan också till en plats värd att kämpa för.
(Det är ingen jävla valomröstning kajsa, var bara ärlig....)
JAJA hade jag blivit president hade jag gjort power king gratis. KAJSA FOR PRESIDENT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0