Kajsas tablå.

Är ju inte riktigt en sådan som följer program. Jag var, följde alltid olika program som tillexempel Gossip Girl, CSI osv, men den delen verkar ha lämnat mig.
Det finns vissa program jag följer, jag ser dem alltid efter sändning, vilket nog mest beror på att jag är för lat och vill alltid sova när programmen sänds.
Jag föredrar faktiskt TVplay. Det är mycket härligare att kunna kolla på program efteråt, att inte ha en tablå att följa, utan jag kollar alltid på programmen en-två dagar efter sändning.

Tre program, faktiskt de enda, som jag just nu följer är True blood, Vampire Diaries och Harpers island (haha alla har med blod att göra...), men dem ser jag i efterhand så att säga.
Antingen på TVplay eller inspelat på boxern.


Bilder: Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0