I väntan på 2011

Ska börja köra en lista under hela december fram tills nyår. Det kommer vara ett ämne för varje dag (alltså måste jag blogga VARJE dag, får inte slappa efter nu...)

Här är listan för varje dag och det kommer också komma in en ny kategori: I väntan på 2011.


Dag 1 - Presentation av mig själv.
Dag 2 – Bästa teaterföreställningen jag någonsin har varit på.
Dag 3 – låten jag hade sjungit om jag sökte till idol.
Dag 4 – Ett uttryck jag använder mycket.
Dag 5 – Fula ovanor.
Dag 6 – Mina rädslor.
Dag 7 – Historian bakom mig och min bäste vän.
Dag 8 – Mina passioner.
Dag 9 – En perfekt helg för mig.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Bästa boken jag någonsin läst.
Dag 12 – Mina drömmar.
Dag 13 – Något jag ångrar.
Dag 14 – Saker jag avskyr hos andra människor.
Dag 15 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 16 – Min önskelista.
Dag 17 – En resa jag aldrig glömmer.
Dag 18 – Vad brukar jag lyssna på när jag sitter framför datorn.
Dag 19 – Något jag saknar.
Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
Dag 21 – Det här får mig att gråta.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Om jag blev president över världen.
Dag 24 – Kändisar jag har träffat.
Dag 25 – Det första jag skulle göra om jag vore av det motsatta en hel dag.
Dag 26 – En av de fulaste bilder som någonsin tagits på mig.
Dag 27 – Bästa bioupplevelsen. 
Dag 28 – De tre coolaste prylarna i mitt rum.
Dag 29 – Sista bekännelsen. 
Dag 30 – Årslista på saker jag gjort.


Kommentarer
Postat av: Linda

kära kajsa.

får man sno din fina lilla lista som du skrapat ihop?

det uppskattas!

kRaMMMIiiiZZzzarR!

2010-12-01 @ 21:55:07
URL: http://efface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0