18-årsfirande!

I lördags var jag och firade denna fina lilla lärka, Sara, som fyllde hela 18 år!


Bild: Saras Fb!

Vi var runt 7 pers ute och käkade på en sjukt mysig liten asiatisk resturang med HUR JÄVLA GOD MAT SOM HELST. Jag har aldrig käkat så mycket i hela mitt liv. Buffé is the mf shit! Friterad kyckling, kycklingspätt med jordnötssås, räkchips, wok, sushi, kötträtter - You name it! Ska deffinitivt dit igen!

Sen skulle de fina 18-åringarna ut på krogen, så jag och min vän Lessane hängde på (även fast vi har drygt ett år kvar till 18-årsdagens mötande), men tröttnade på snöslask så vi smög oss sakta på den hala isen med klackar mot tunnelbanan i Gamla stan, med mätta magar, efter att ha sagt adjö till sällskapet. Grattis igen sötnos!

Kallt, men fint!


Lessane vandrade runt med toapapper under skon... Riktigt sexigt!


Sötnosen påväg in mot staden!


The F-poser, nyfixad. Lyckas alltid bli vacker på bild :')

Bilder: MIN FINA MOBILKAMERA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0