tidningskändis

slumpvist bara.
journalister med kameror och anteckningsblock kom till norrbergsskolan idag. slumpvist vart jag utvald, kanske är det mening från gud att få mitt samvete rent. dom ville veta om drogvanor ( där av alkohol ) och hur mycket man drack i årskurs nio i vaxholm, vart man brukade vara och vad man skulle kunna göra åt att det finns ungdomar som dricker. jag svarade ärligt, sanningen kommer alltid fram.
de tog kort. närbilder ofcourse, jag som blir fin på närbilder. vi skulle stå och snacka jag och oliver, som normala människor.
men mer berättar jag inte här. ni får helt enkelt vänta tills tidningen kommer ut, södra roslagen. där finns jag med, och han den där oliver.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska läsa i tidningen! :)

haha, annars fyller ju alltid nelly femton x)

2008-12-09 @ 20:14:50
URL: http://hannabanan.blogg.se/
Postat av: KAJSAHERSELF

anonym:

gör så!

hahah hon fyllde fjorton

2008-12-10 @ 11:46:47
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0