den bästa dagen i mitt liv, den 28/9

Här kommer då massa bilder från den 28:de, tyvärr inga på zac efron från min kamera, eftersom att den plötsligt HADE INGA BATTERIER.  men några på svenska kändisar, och sen en på zac och vanessa från en farbror vi träffade som var pappa till Anny som vi träffade på hötorget. fick också en ny vaktkompis, han hette åke. han var seriöst rarare än rarast! fick ingen autograf eller kort, men det spelar ingen roll. jag rörde zac efron


första bilden av underbara dagen! sitter på färjan med mimmi och väntar. this is mimmi!

en intressant bild. mina vackra skor!

mimmi igen!

alltid gott med vattenoboy köpt på MCdonals

läskig gubbe

här satt vi den mesta tiden av dagen. great. every minute were worth it.

mitt äckligt goda godis

haha popcorn! ett litet barn tappade ut det.

ännu en sak vi smällde i oss på de 12 timmar vi var på hötorget

kravallstaket. de började sätta upp och göra i ordning allt. väntan vad skräckligt underbar

här spenderade vi de sista timmarna.



alla fans! vi stod längst fram, som jag allt nog förtjänade efter att varit där sen 7 på morgonen

kort från börje. där är världens vidrigaste mamma.


hon heter gunilla, pressfotograf och arbetar för aftonbladet och hotgossip.se

VAD HETER HAN ? han var het

MALOU!

hans rosenfelth. parlamentet

OLA! han började typ prata med oss och bah " TJA HUR MÅR NI?" jag dog, HAN är snygg.

ARNE! underbarhet

här är sista bilden innan kameran dog. här kom zac till sergel.

här är Zac och Vanessa! bilden är från börje! fick en till, men den var inte lika bra!


det fanns mer kort på oss allesammans tillsammans och på andra kändisar som molly sanden, amy daimond, pernilla walgrens dotter och massa andra, men tog bara de som var viktigast.
dagen var som sagt helt underbar. 12 timmar på hötorget var värt det, min sjukdom jag fick dagen efter, allt klämmande för att jag stod längst fram och till och med fittmamman. jag ångrar ingenting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter helt underbart. utan att ni fick stå och vänta i typ 12 timmar :)

2008-10-03 @ 18:23:23
URL: http://hannabanan.blogg.se/
Postat av: GUD

haha det var ünderbart :D

2008-10-03 @ 18:33:59
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: midi

JAG VILL VRIDA TILLBAKA KLOCKAN!OVERKLIGT! ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAC<33

2009-08-29 @ 23:38:00

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0