eriksö, det andra helvetet

hata är ett väldigt starkt ord och jag hatar väldigt lite saker, men en av de saker jag verkligen hatar är orientering. speciellt orientering i +25 grader ute på erkisö, i mordvarm stekhetta. det är så hemskt. sen eftersom att
det är sista lektionen så måste man ta bussen direkt hem och ska då behöva visa upp sitt svettiga fläsk på sthlmsbussen så att halva vaxholm sen kommer tro att man alltid är ett svettigt fet barn. och inte nog med det,
vet ni vad vi har nästa fredag? friluftsdag, då kommer man spendera en hel dag på Tenö och ha vad tror ni ? rätt gissat. orientering.
så om jag inte återvänder levande får ni skicka ett kort eller något.


Kommentarer
Postat av: Vem vet

Skolan eller Frilufsdag?

Vad väljer man?





PS. Bit ihop och kämpa som en grek .DS

2008-09-25 @ 17:45:38
Postat av: GUD

man kan tyvärr inte välja. man är tvingad.

HAHH jag ska. bara för dig

2008-09-25 @ 18:01:23
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0