den perfekta vampyren

samtidigt som gubbrocks & 90-tals favoritlåtarna rippas över till datorn sitter jag & underhåller mig med att kolla på youtubevideos med Angel. han är den perfekta vampyren, utan tvekan. han tar Edward Cullen på alla sätt som går. när han är sådär liten och ler världens finaste leende, jag kan inte förklara den fina känslan som uppstår. ögongodis är vad han är, och om det godiset hade kunnat sätta sig på utsidan hade jag varit lika tjock, om inte tjockare än don vito just nu.


något som är lite mindre trevligt med honom är att han i senare avsnitt faller för den mindre nersatta flickan i mina ögon, Cordelia. har alltid haft något emot henne, kommer där och tror en massa. nej, han måste inse att det finns bättre fiskar i havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0