Äntligen uppdatering!

Jag är en usel bloggare och ska absolut inte över efter Kajsa, jag lovar!

Nu är hon iaf i luren och svarar lite lätt förvirrad eftersom hon antagligen inte hade mitt nummer i telefonen. Hon är i Blekinge och kollar på Sandor/Ida. Nåt roligare än så fanns det inte där att göra verkar det som.

Dom har ätit middag idag. Oj, gör man sånt i Blekinge också?

Det har åtminstone blivit en tripp till Växjö, metropolen, storstaden. Kajsa njöt av varje sekund hon slapp skogarna.

Hon saknar sin drog bloggen hälsar hon. Och tycker att det är kul att Enya har hittat bloggen ;)

På måndag är hon tillbaka och då blir allt som vanligt igen. Nu är hon kissnödig. Det behövde jag inte skriva, men det gör jag ändå.


Kommentarer
Postat av: Micke

Skönt att hon får middag och kan kissa, fast hon inte är hemma och kan ta hand om bloggen själv ;) Man känner en liten lättnad när man får höra sånt. Keep us updated!

2009-04-11 @ 23:32:53
Postat av: Markus

Skönt att hon e hemma idag (senare) ;)

Sötaste <333 kommer hem ifrån Blekinge å Moa..

Vi hörs då Kajsa sötnos :) <33

2009-04-13 @ 00:23:01

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0