DE TRE MUSKETÖRERNA.

virrade runt i stan efter en subway, kom hem kvart i tolv, svettig, trött som fan, fult osminkad, hes - jag gör om allt om och om igen om jag fick chansen.

ni anar inte hur bra den var. ni har ingen aning ni som inte var där.
jag hade så grymt jävla kul på balkong 1, första raden, plats 624, i mitten, bredvid tove, elias och billy. kunde inte ha haft  bättre platser! jag skrek mig hes och jag brydde mig inte om att jag inte tog en enda ton rätt. det bästa jag har sett. highway to hell, I wanna rock, walk this way, back in black, bara några av de låtar som de spelade. GALET!

när det blev pause så trodde jag att föreställningen var slut. och så får jag veta att det kommer ännu mer - jag började gråta av lycka, bokstavligen.

alla sjöng så jävla bra, det var så grymma låtar och fantastiska skådespelare! jag kan inte beskriva det med ord, ni måste se den själva.

vi var inte en stor skara från 9 klassarna i norrbergsskolan, men vi deffinitivt dem bästa! tack för en underbar kväll människor, speciellt Billy, Elias och Tove!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0