fem saker ni inte visste om mig.

jag har börjat få småfobi för att åka bil. varför vet jag inte, men jag tycker det är sjukt obehagligt! det måste ha kommit efter jag ramlade på moppen,  för så här har jag aldrig känt tidigare för att åka bil. i kurvor tillexempel. eller när det går superduper fort, eller om fordonet ligger för nära fordonet framför.
det spelar ingen roll vem som sitter bakom ratten, bara jag sitter i bilen när det rullar blir jag osäker.

jag har fetthårfobi. jag får för mig att jag har fettigt hår och tvättar det hela tiden. jag klarar inte av tanken att håret är smutsigt eller fettigt.

jag älskar disney filmer. de gamla godingarna är fantastiska. jag gråter och jag skrattar fortfarande till filmerna. jag kommer aldrig sluta.

jag skrattar åt mina egna skämt. jag förstår inte varför alla anser det som fel. man berättar ju inte ett skämt om man tycker att det är tråkigt. man berättar ju roliga skämt, så varför ska man inte skratta? haha.

jag är väldigt feg av mig, på många olika sätt. är jag uppe på ett berg tillexempel är jag livrädd för att ramla ner. kommer det till känslor är jag jättefeg när jag ska vara seriös om vad jag tycker och tänker. jag tar oftast den lätta vägen, och har jättesvårt att berätta för folk face to face vad jag känner.

Kommentarer
Postat av: sanna

JAG ÄLSKAR DEJ OCH JAG HAR SAKNAT DITT BLOGGANDE! <3

2009-04-13 @ 18:32:20
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Postat av: Markus

Fobi för att åka bil.. Vilket skämt ! :D Det är bland det roligaste som finns ;)

Feg inom känslor å inte seriös?? Kajsa? ...

2009-04-13 @ 19:04:31
Postat av: KAJSAHERSELF

Markus: det är hemskt! eller inte hemsk, det var för grovt sagt. typ obehagligt.

feg inom känslor å inte seriös ?? Markus? ...

2009-04-13 @ 19:06:51
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0