jag är fortfarande i chock. min lycklighet över att ha vunnit är oslagbar!

mamma plockade ur ett vitt paket ur brevlådan, och jag, som den figur jag är, frågar på skojj om det är till mig. och chockat svarar mamma att det var det. jag tar emot paketet och öppnar. jag ser de underbara priserna!

jag har nog ringt till alla jag känner och berättat. jag kom 16:de plats med min tid 05.17 sekunder. jag vill inte veta vilken tid 1:an hade..
menmen! jag är lycklig och kan se filmen en gång till! självklart blir det i helgen, med favoriterna!


jag var tvungen att skryta lite, det går super med min urdåliga webbkamera!



 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag hörde första klunken!

GRATTIS KAJSA:D

2009-04-23 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0