jag funkar inte ihop med pengar.

jag och pengar... pengar och jag... jag är så dålig när det kommer till pengar, spara och spendera.
speciellt mobilpengar. vart tar dem vägen? jag laddade på 75 kr mobilen i fredags - nu har jag tre spänn kvar. hur lyckas jag bränna 75 spänn på mobilen på mindre än tre dagar? jag måste söka hjälp.

men jag tror dock att mina kunskaper kring pengar och att spara har utvecklats i takt med mitt the sims spelande. jag och tove börjar alltid med 20.000, bygger och inreder, sen så jobbar vi för att få pengar - utan fusk. det är ett bra sätt att lära sig handskas med pengar!



Kommentarer
Postat av: sanna

JAG MÅSTE SMSA MED DIG!

2009-04-26 @ 13:19:30
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0