övernaturliga saker - min grej?

jag kom just på att jag faller ofta för program som handlar om det onaturliga. som Angel. vampyrer och demoner. sen gillade jag ju förhäxad och jag ÄLSKAR BTvs!
jag tycker om sådant som är lite över det naturliga. jag tror jag tycker att det är lite spännande, lockande på något sätt, att ingen vet säker om de finns eller inte. jag tror att det finns vampyrer, eller iallafall något som liknar vampyrer. jag tror också att det finns spöken.

som igår tillexempel. ingenting bra visades på tv, så jag slog över till en kanal där de jagade spöken. ghost hunters! tvingade mig själv att se det - tror ni jag sov sen? nej. jag var tvungen att ringa markus så livrädd jag var.

det sägs att man ska konfrontera sin rädsla, tycker ni att jag ska bli spökjägare? finns det någon sådan linje på gymnasiet?


Kommentarer
Postat av: elinore

Go for it! Har du sett Paranormal State ngn gång? Det är fan asläskigt ;) gick på femman förrut.

2009-04-27 @ 22:00:47
URL: http://elinoreidalouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ringa å väcka mig sådär =) jag som bara hade sovit nån timma dagen innan ;o

Men de går inte att dissa Kajsa inte :) <33

2009-04-27 @ 22:37:53
Postat av: victoria - med kameran i handen

2009-04-28 @ 11:22:23
URL: http://knytaknutar.blogg.se/
Postat av: victoria - med kameran i handen

Haha, oj. Sry för tom kommentar ^^

Tänkte bara säga att Angel är bäst! :DD

Jag har precis insett att jag också fastnar för lite övernaturliga grejjer :O ;D

2009-04-28 @ 11:24:11
URL: http://knytaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0