ännu fler felsms

jag kan inte sluta skratta!


Till: Dejten
Sms: Hej rena pinan i natt. Fick ligga och hålla mig hela natten. Hade fisar på gång hela tiden. Hahahah vad gjordes i går? Kram
Svar: Men att du inte gick in på toan och fes? Fan det är nåt alla gör.
Förklaring: Skulle skicka till min kompis men dejten fick mitt sms. Hans svar gjorde att jag skämdes mer. Blir röd bara jag tänker på det.


Till: Min chef
Sms: lklhkbds det där testade jag att skriva med snoppen. Kan inte du testa skriva med tuttarna?
Svar: Vad är det du vill ha sagt?
Förklaring: Sms till min tjej kom till min kvinnliga chef. Helvetes jävla skit vad pinsamt


Till: Tjejen
Sms: Kan du inte klä ut dig till en pirat och ta mig i rumpan ikväll? :)
Svar: Med vad? Träbenet?
Förklaring: Skulle skicka till min manlige älskare, men det gick till min flickvän.


Till: Killen
Sms: Så sjukt pinsamt. Jag tror att jag råkade fisa högt i natt när jag sov hos Tobbe. Jag vaknade av det i alla fall. :s jag skäms i hjäl. Fan skall jag göra??
Svar: Hahaha jag hörde det.
Förklaring: Skickade till min kille som jag varit tillsammans med i 2 månader. Det var menat till min bästa vän. Jag trodde jag skulle dö när jag såg att svaret var ifrån honom och inte ifrån min vän.

Till: Ny tjej
Sms: Katastrof på festen i går. Stoppade in en minisaltgurka i arslet på fyllan. Den vred sig och fastnade. Nu får jag fan inte ut den. Hur fan gör man.  :/
Svar: Haha Ok. Friskt ?!?
Förklaring: Jag trodde jag skulle dö när jag fick svar am min nya tjej istället för min kompis. Skulle kunna mördat henne bara för att jag skämdes så.

 


Kommentarer
Postat av: Nilli

sv på kommentar(truebloods.blogg.se): Hej!

Jag själv är också ett JÄTTESTORT twilight fan och därför föredrar jag vampyrer som glittrar med det är ju coolt med de som brinner upp också ;) <3



Kram Nilli <33

2009-12-23 @ 14:16:21
URL: http://thetwilightworld.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en en trevlig kväll! :)

2009-12-23 @ 18:16:10
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Nej jag visste det, men jag ville inte ta samma snubbe som du ;)

2009-12-23 @ 22:50:16
URL: http://saybyebye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0