Gissa vem som har ett problem

Tranåsfestivalen eller Sonisphere i sommar?
Risken finns att datumen krockar och att pengarna inte kommer att räcka till båda...

Hade så äckligt kul, inte bara på festivalen, utan också allmänt i sommras när jag och Tovlutt var i Tranås. Känns som om man skulle få ut mer av Tranås, ärligt talat. Saknar ju mina babes megamycket...

Jag är liksom inte världens största fan av något av banden på Sonisphere och då vet jag inte om det är värt pengarna. Jag funtar på om jag hellre vill till Tranås, men ändå skulle det vara superkul att se några av världens största band i Stockholm i sommar...

Stort och svårt val.
Låter Gudarna ge mig något tecken.


Bild: Musikfestival.se

Kommentarer
Postat av: Therese ♥

sv. haha ja jag såg det nu att man kunde ändra XD ;)

2009-12-22 @ 18:31:35
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: sanna

Och jag (en av dina babes) saknar dig bajsmycket <3

2009-12-23 @ 02:06:04
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0