under tvåtusennio har jag

  • Vunnit en 17 again tävling.
  • Sett en av världens bästa filmer på premiär.
  • Varit på stadsteatern och sett De tre musketörerna.
  • Överlevt grundskolan.
  • Varit på bal.
  • Hållt tal i kyrkan inför alldeles för många människor.
  • Firat midsommar med min bästevän.
  • Varit i tranås/ på tranåsfestivalen.
  • Lärt känna sjukt roliga människor.
  • Gått på en kyrkogård efter en skräckfilm.
  • Cyklat utan hjälm.
  • Förlorat Cindy.
  • Byggt en kojja.
  • Näckat.
  • Köpt någonting jag aldrig kommer slänga.
  • Skapat minnen.
  • Träffat Tomas di leva.
  • Paddlat i gummibåt.
  • Spelat MJ på hög nivå för att förstöra för någon annan.
  • Målat om mitt rum.
  • Varit i Helsingborg hos släkten.
  • Kört moped.
  • Piercat läppen.
  • "Sagt upp" vänskapen med flertal personer.
  • Börjat gymnasiet.
  • Lärt känna riktigt sköna människor.
  • Börjat gymma!
  • Fyllt sexton.
  • Suttit barnvakt.
  • Insett att rädslan för fågelmannen är större än anat.
  • Blivit helig.
  • Varit i kisa med Tove och träffat härliga människor.
  • Hittat nya livsnjutningar, däribland Collin Farrell.
  • Blivit riktigt jävla äcklad av andra människor.
  • Fått katt.
  • Saknat.
  • Varit med i skoltidningen.
  • Färjat håret .
  • Haft dramaföreställning.
  • Missbrukat filmer.
  • Insett att PH är bland det skönaste som finns.

 Det finns mer... kommer bara inte på det... haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0