fredagskväll från soffan.

V är läskig. han kunde hela trailern till Bambi, och han gjorde den med smegolslashgollum röst. sen är han nästan tandlös, efter att ha tappat framtänderna. sen vickar han på dem lösa tänderna, så horribelt.
aja, han är som han är. jag är hemma hos far min, ska senare se I´m legend, som jag lovade mig att se förra helgen. men jag hann inte...
haha måste bara berätta om ett samtal jag fick från E när jag stod på toaletten i skolan,

"kajsa, när kommer du hem? "
"jag vet inte, jag har precis slutat. är på tjejernas toalett med tove, maria och andrea."
"okej, för vi har faktiskt köpt sådana chips som du brukar äta"
"åååh vad snällt av er"
"och fanta.. och popcorn."
"åååh popcorn och fanta.. vad gott!"
"men kajsa"
"aa?"
"kommer du snart?"
"japp, det gör jag."
"mm. hejdå."
"hahaha hejdå. PUSS!

i morgon ska jag förmodligen lana (igen) men det går inte att motstå. så superduper. sen ska jag vara världens bästa storesyster och vara med mina småsyskon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0