SVAR PÅ FRÅGORNA

hur gammal är du?
jag är lika gammal som tio plus fem.

vilka bloggar brukar du läsa?
jag läser så många olika bloggar, mest är det vänners bloggar, tillexempel dem jag har länkat längre ner på sidan.
'sen finns det flera andra, men det där är några jag brukar läsa!

men bloggar som jag läser som inte är mina vänner är
saandrup.blogg.se
aboutemma.blogg.se
Blondinbella.se

Kissies.se... bara för att hon är världens bästa!
Kenzas.se


är du fjortis eller emo?
haha vilken fråga? jag är varken fjortis eller emo, men jag tror att jag har lite av vardera i mig. jag är mig själv så att säga!
 
min fråga är, vad gjorde Kissies när du hade skrivit kommentaren på hennes blogg?

ja, den lilla kissekatten.. hon vart fly förbannad, kommenterade min blogg och kallade mig emofan. jag tror också hon sa att jag skulle dö.
men jag fick ju läsare, så hon gick ju i fällan!

Jag undrar om du fortfarande tycker att du är "skadad" av moster Hannah? ;-)
haha jag måste medge att jag inte förstår frågan! men skadad tror jag inte att jag är. bara några sjuka minnen från barndomen..
men jag gillar dem! jag gillar min moster Hannah, hon är femstjärig på alla sätt!

om du fick välja en av alla de kändiskillarna du tycker om, vem skulle du då välja?
en av de få frågorna jag fruktar.. jag har faktiskt ingen aning. jag har och kan inte bestämma! jag älskar dem på olika sätt!

varför är du så ecklig? du är ett vidrigt emo och alla hatar dig! sluta skrik på bussen!
vad sött av dig att kommentera! varför jag är äcklig med ä vet jag inte. det kanske är medfött eller så har det väl hänt något snett på vägen.
jag ser mig själv inte som ett emo, men det är gulligt av dig som gör det!
och till sist, jag åker inte buss. jag är femton nu, jag har moppe?

Tycker du att Nelly Jäger är snyggast i hela världen? för det gör jag
då är vi två! jag tycker också att Nelly Jäger är snyggast i hela världen!


om du hamnade på en öde ö och fick ta med dig tre saker, vad skulle du ta med dig då?

också en sådan svår fråga... jag skulle absolut ta med mig min Ipod. något jag inte kan leva utan! sen skulle jag nog ta med mig tove.
jag kan inte leva utan henne heller.  sist men inte minst så skulle jag ta med mig min röda gummibåt. den är fantastisk och jag skulle
kunna paddla hem!

vad anser du vara en bra blogg?
det har jag nästan redan svarat på i andra inlägg, men jag kör en kort genomgång!
en bra blogg är en blogg med bilder, texter som når ut och får en att tänka och känna igen sig! sen tycker jag att bloggar som är fina designade är roligare att läsa!


Om du fick välja mellan att bli hårt knullad i röven av angel eller vanligt knullad men av Roger Pontare, vad skulle du då välja?
HAHHAHA jag vet faktiskt vem som skrev denna kommentar. jag vet inte. Pontare är ruskigt het, men jag tror att Angel skulle göra jobbet bättre!

Jag undrar hur många läsare du har varje dag ungefär
det beror på vilken veckodag det är. på helgerna är det typ mer som läsar bloggen. sen beror det också på hur mycket jag kommenterar
andras bloggar eller gör PR för bloggen. men jag har runt tjugo unika läsare per dag i veckan. men de är förjävliga på att kommentera!  



sen var de inge fler! ni får fortsätta att fråga frågor, som jag lovat, jag svarar på alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah älskar dina svar, bäst!

jag skrattade högt och glatt haha

2009-01-14 @ 18:18:57
Postat av: Anonym

/nelly

2009-01-14 @ 18:19:08
Postat av: KAJSAHERSELF

Anonym/Nelly:

då är vi dose

2009-01-14 @ 18:47:42
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: Micke

Spännande svar. Och frågor, cred till dina andra läsare för det (jag missade det).

2009-01-14 @ 22:47:44
Postat av: KAJSAHERSELF

Micke: yes!

2009-01-15 @ 18:21:23
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0