tecknade snuskgubbar

Jafar i Aladdin är läskig. Hans röst ger mig kalla kårar och jag är allmänt rädd för honom. sen har han getskägg på hakan som han brukar snurra sitt finger i. usch. han ser läskig och lömsk ut. Snuskgubbe typ. han vill man inte möta i en mörk gränd en sen lördagkväll. 
 precis som Rasputin I Anastacia. Tove hatar Rasputin. jag tvingades se på den när jag var i Kisa i sommras. som tecknad skräckfilm.
haha vi är rädda för tecknade gubbar, av allt vi kan vara rädda för.

 


 


Kommentarer
Postat av: elinore

haha. jag var alltid rädd för honom när jag var liten ;) han är gross!

2009-01-16 @ 22:33:39
URL: http://elinoreidalouise.blogg.se/
Postat av: KAJSAHERSELF

elinore:

HAN ÄR HEMSK!

2009-01-16 @ 22:59:58
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: r.

har den filmen hemma, blir alltid lite smårädd när jag ser honom.Speciellt när han huvud inte ''sitter'' kvar på huvet längre! Fast filmen är ändå jättebra! ;)

2011-05-23 @ 17:26:04

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0