jag har världens sämsta kondition

jag ska berätta något hemskt. bland det hemskaste jag har gjort i hela mitt liv.
jag som inte är världens smalaste och har sån hemsk kondition har upplevt en av de värsta dagarna i mitt liv som elev på Norrbergsskolan. vi hade någon slags hinderbana på gympan idag, tack och lov hade vi toves underbara musik från Ipoden till. det var så groteskt. hinderbanan alltså.  jag höll bokstavligen på att dö. jag sprang sex varv, jag led. värst var de stora röda mattorna, ni vet sådana megastora som man brukar ha när man ska hoppa höjdhopp - fyra sådana skulle man kämpa sig igenom. jag hade blodsmak i munnen och mådde så extremt illa.
jag hatar gympa, jag hatar det mesta som har med någon form av motion att göra. gillar hellre att svulla godis till någon film eller sitta framför datorn och hänga med mina skype"polare". är så trött på all form av fysisk träning. man ser ändå aldrig något resulatat.
det är inte menat att jag ska röra på mig. jag kommer dö fet och ful. så är det bara.


Kommentarer
Postat av: Micke

Man ska hitta den form av rörelse som passar en själv. För röra sig måste man. Men sen om det är en kvarts promenad till skolan eller en timme spinning, det är helt upp till var och en. Tycker jag. Jag är för människor i rörelse ;D får man göra det i sin egen takt så mår man så himla bra både under och efter man gjort det.

2009-01-21 @ 22:35:26
Postat av: KAJSAHERSELF

Micke:

jag tränar faktsikt box! sjukt roligt! du har mycketmycket rätt!

2009-01-22 @ 18:29:13
URL: http://hulkenglass.blogg.se/
Postat av: josefin

kan lova att jag har grymt mkt sämre!! haha :P

Har du blogg det visste inte jag ?!

2009-01-22 @ 22:23:47
URL: http://alwaysjosefin.devote.se
Postat av: KAJSAHERSELF

josefin:

hahahahhahahah det går inte att slå min dålighet i kondition xD

har haft det ett bra tag nu :D

2009-01-23 @ 08:03:43
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0