kajsa = schizofren?

folk påpekar ofta att jag pratar med mig själv och jag har på sistone insett att det faktiskt är sant. jag pratar med mig själv. 

grejen är ju den, att prata med sig själv är den bästa att prata med. här har ni tre anlednigar till att börja prata med er själva:
- man kan prata om allt och inget, hemligheter och roligheter utan att vara orolig för att det ska spridas vidare.
- det är heller ingen som avbryter eller kommenterar det man berättar, man får alltid tala till punkt.
- man behöver heller inte oroa sig för att den man berättar en sak för inte bryr sig eller lyssnar. man är alltid 100 % säker, för det är ju en själv man berättar något för?



jag älskar att prata med mig själv. dock uppfattas jag säkert störd eller kanske till och med lite schizofren, men vad ska ni göra åt saken? haha. jag tänker fortsätta som jag gjort, det funkar bäst.

Kommentarer
Postat av: sanna

jag säger dsm

2009-06-02 @ 18:37:56
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0