SVAR PÅ FRÅGORNA - del 1

vad fick dig att börja blogga?
jag började blogga för att alla gjorde det. jag tyckte att jag kunde prova det, och jag fastnade! så den största anledningen var att alla andra gjorde det.
nu bloggar jag för att jag tycker att det är superkul att skiva av mig, allt som jag sedan i framtiden ska kunna gå tillbaka till och läsa. det ser jag fram emot!

vad är ditt besöksrekord?
mitt rekord är jämt 170 läsare. fråga mig inte hur jag fick så många, jag vet faktiskt inte själv svaret.


hur många besökare brukar du ha i genomsnitt?
i genomsnitt har jag mellan 20-50 läsare om dagen. det är oftast fler läsare på söndagar!

följer du någon/några bloggar?
jag följer flera stycken, oftast dem som kommenterar och vänners bloggar. sedan följer jag några "kändis" bloggar också, men främst vänner och bloggläsare!

vilken är den snyggaste kändisen?
just nu är det absolut Brad Pitt. RAWR!




vilken är den värsta?
värsta kändisen? hm... svensk eller utländsk?


hur gammal är du ?
jag blev byxmyndig i höstas, alltså 15 år!


favoritbok?
jag tycker om många böcker, allt från verklighetsbaserade till påhittade. har ingen specifik bok som är favorit, jag gillar böcker som man inte kan släppa taget om, utan bara läser och läser. så jag får återkomma med svaret!

tv serie du följer?
följer faktiskt ingen tvserie sådär. utan jag kollar på dem ibland när dem går och jag har tid.


Alla fina planer för sommaren!?

TRANÅS! har jag massa annat inbokat,  jag skulle tråka ut er, men tranås är den finaste planen just nu!


resten av svaren kommer senare!


Kommentarer
Postat av: sanna

Tranås längtar efter dig! Vinden viskade det till mig förut! :)

2009-06-02 @ 19:13:15
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0