talangjakt - THE QUCUMBERS perfrom their song THE MASTER PIECE

SPOOOIIILER!
LÄS INTE DETTA OM DU ÄR ELEV PÅ NORRBERGSSKOLAN OCH VILL BLI ÖVERASKAD I MORGON!




eftersom att jag och tove har ställt upp i talangjakten i Norrbergsskolan ( går ju ut nian på fredag, man måste ju bli ihågkommen...dock tror jag inte att folk kommer glömma mig så lätt ändå) så tänkte jag berätta för er som sorgligt nog inte kommer att medverka som publik i morgon vad jag och tovlutt ska göra. vi ska göra det vi borde ha gjort för länge sedan:
vi ska klä ut oss till överviktiga människor och dansa till en egenremixad låt.
vi hör ett eko av ordet vinnare... hela skolan kommer buga under våra kuddlagda kroppar och manligt sminkade ansikten. vet ni hur mycket jag svettades på repet idag eller? jag var svettlagd.


ni elever som är där i morgon - ni röstar väl på oss, The Qucumbers med våran låt The Master Piece ?
som sagt, jag och tove kan inte banga nu. då får ju inte talangjakten i Norrbergsskolan 2009 någon vinnare.

Kommentarer
Postat av: Anonym2

De som inte kommer vara där kan vara lugna, allt kommer ju att filmas.

Bra va?

2009-06-08 @ 21:11:16
URL: http://fotoflacken.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag vill rösta! Men går ju tyvär inte på din skola!

bryt ett ben till er båda!

2009-06-09 @ 00:04:59
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

VISA MIG FILMEN SEN!!!

2009-06-09 @ 08:46:21
URL: http://baraklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0