HEJ SVERIGE!

uppdatering från Gabriella!
BLOOOOOOOOGGEN! här är jag, framför datorn på båten, jag hittade internet i ungdomsrummet!

om ca en timme är det kareoke i spy clubb, var där igår också och sjöng lite knarkarvisor. träffade några sköna finnar också, haha! jag har ätit supergrym mat och shoppat massvis på tax free. har också varit i land på helsingfors och levt lite turist liv. har varit lite nere pga att jag inte har kunnat sms eller ringa, eftersom att jag har varit i utlandet..

jag är hemma i huvudstaden runt tio i morgon, jag vet att ni har saknat mig otroligt mycket! nu gungar båten och jag ska springa och ta något att dricka!

vi hörs i morgon, saknar er alla fantastiskt mycket!

juste, kusin hulkenglass! jag har köpt dig en vit toblerone nu, den väntar fint på dig nere i min hytt!


Kommentarer
Postat av: sanna

Om det fanns ord för hur mycket jag saknade dig så skulle jag säga det nu! Men det finns inget ord! Vi sa ju knappt hejdå!! WII HAV TOO TAK ALOTT WEN JU KOMMING HOM!! AHAH :D <33

2009-05-18 @ 22:37:19
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

VA?! Allvarligt, har du gjort det?!?! Du är väl för underbar!

2009-05-19 @ 09:23:02
URL: http://baraklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0