jag råkar ha den turen att ha världens bästa kusin

kusin hulkenglass... det vet ni vem det är? hon tog över bloggen här för ett tag, ställde upp när jag behövde hjälp med bloggandet.

hon är bäst. då menar jag inte bra bäst utan då menar jag superduper bäst. ingen tar henne. hon står stadigt på jorden och är lite av en förebild för mig. hon är fantastiskt söt, hon är så extremt skön och får mig alltid till att skratta, närsomhelst, åt vadsomhelst,. hon har en sådan oslagbar humor så att det inte finns. hon liksom spelade in sne-rickard dansande och skickade den till mig - säger inte det de mesta? hahaha!
hon är en sådan kusin som alla önskar sig. dock behöver jag inte önska mig något, för det har jag redan!

som hon skrev i sin blogg , att jag kommer erövra världen en dag, och jag vet att hon kommer vara en av de främsta som har hjälpt mig till erövrandet.







 här hittar du kusinvitamins blogg!
tack kusin hulkenglass för att du finns.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hon verkar vara fantastisk!! Och jag är glad över att hon finns! För om han inte fanns och gjorde dig lycklig.. vem skulle då göra mig lycklig?

Så goo Kusin hulkenglas och hulkenglass! <3

Och jag håller med henne.. du kommer att erövra världen!!

2009-05-12 @ 22:30:08
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0