SVAR PÅ TAL

Anonym om back to normal:
Skulle du kunna lägga upp en bild på dina solglasögon som du haft bild på här i bloggen innan? Tycker dem är jätte fina och ville bara se om de var sådana jag hade hittat idag ;D jag gillar din blogg jätte mycket, du skriver så bra saker. ;)

först vill jag säga tack till din fina komplimang, den värmde långt in! mina glasögon ser likadana ut som ray ban glasögonen, bara att dem inte är av de märket! jag har något i stilen från wedins. dem är fantastiska, om du funderar på att köpa dem så gör det! jag ångrar det verkligen inte, dem är värda varenda slant! 



Kommentarer
Postat av: sanna

Dem är hetast!

2009-05-23 @ 20:46:54
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Postat av: LN

ååh tack för att du svarade, (glömde skriva i mitt namn, hihiii) det var sådana jag hittade idag, jag älskar dem verkligen ;D

2009-05-24 @ 00:23:24

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0