När tråkigheten tar över...

- Har du någon gång gjort något olagligt? jag var inte där.
- ÄR DU EN GANGSTER? det är mitt förnamn,

- Svart hår? det blev brunt...
- Använder ofta smala jeans? HATAR JEANS!
- Älskar musik? kryddar till livet
- Har/vill ha piercing i ansiktet? läppen! Mor och far tyckte det var det snyggaste jag någonsin gjort!
- Använder svart nagellack? det är naaajs

- Säger alltid sanningen till mina föräldrar? Vissa saker är ämnade till mitt tonårsliv, men i stort sätt gör jag det, ja.
- Aldrig druckit alkohol?
yesbox, men som sagt, har gått och blivit helig (Y)
- Cyklar med hjälm? safety first!
- ÄR DU MAMMAS LILLA POJKE? NEJ MEN MAMMAS LILLA FLICKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0