fler frågor

Har missat att svara på 8 frågor från sanna, så här kommer dem!



Hur mycket saknar du tranås?
äckligt mycket! hatar att vara här.

Saknar du mig något, ? Isf. Hur mycket.
skojjar du? jag saknar dig så det gör ont!

Skulle du vilja komma tillbaka till tranås?
jag vill inte komma tillbaka, jag ska.

om.. Skulle du vilja träffa mig då? Och sova med mig
sjävklart! vi kan ju ta vid du slutade stöna ;)

Hur är ditt liv just nu.
just nu? irriterande och ensamt.

Vad säger du om att jag skulle skfaa comviq så att vi kan smsa massa?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Vill du hångla med mig?
är det en fråga eller ett påstående?


Vill du gifta dig med mig?
friar du? <3

Kommentarer
Postat av: sanna

aww! JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG!

HIHI Ja du.. det var faktiskt en fråga men vi kan säga att det var ett påstående :)

HAHA JAG STÖNAR INTE! Om jag gjorde det så drömmde jag säkert om dig min sköna! <3

2009-09-11 @ 19:40:38
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0