Vi såg två poliser näst in till dö igår.

Vi står i hörnet under T-skylten mellan Fleminggatan - S:t Eriksgatan och väntar på lite folk för att sedan röra oss vidare upp mot Toves klasskompis. Vi hör sirenerna på långt håll och ser snart hur de dyker upp och kommer körande i minst 110 km/h.

Första polisbilen, som följs av två-tre andra, kommer allt närmare och ljudet från sirenerna är extremt höga. Vi följer bilarna med blicken för att se vart de ska ta vägen. Då svänger den första bilen in precis i där vi står och det kommer ett konstigt ljud frå bilen. Sedan händer det.



Polisbilen kör rakt in i trafikljuset och välter
Det var bland det sjukaste jag har sett i hela mitt liv och jag är fortfarande i chock.



Läs mer om det här.


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, fan vad klantigt

2009-09-20 @ 22:27:51
URL: http://duvetmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0