JAG MISSADE STHLM FREEZE!

DET ÄR SANT! Jag åkte in till Kungsträdgården, träffade och samlade ihop folket. Vi planerade och delade sen upp oss. En kvart kvar tills själva frysningen.

Jag bestämmer mig att man hinner köpa en mjukglass och ta sig till T-centralen på lungt en kvart. Så jag, Lessane och Cece köper glass, går ner i tunnelbanan - och vad gör tåget? JO DET STÅR STILL OCH GÅR INTE FÖRENS 14.00! DÅ BÖRJAR JU SKITEN! Så jag missade helvetet. Kom till plattan fem över, då allt var slut.

Jahapp, då väntar vi på nästa gång då... IGEN!


Kommentarer
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S - FOTOBLOGG

bloggsvars tävlingen är nu avslutad, kolla om det var du som vann ;)

2010-04-26 @ 10:35:12
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0