INTERVJUV: TOVE GUSTAVSSON.


Är du ärlig när du svarar på dessa frågor? 100% real frax!
Vad svär du på? Min döda hamster Oliver, som finns i himlen.

Okej, då kör vi!

Vad heter du? Tove Marianne Elisabeth Gustavsson.
Vilket stjärntecken är du?
Lejon.
Vilken "årgång" är du? Haha, vadå årgång?
Asså vilket år är du född?: Jaså, 93!
I vilket hörn av världen bor du? En annan del av Skarpö.
Vad är du mest nöjd med dig själv? Hm, Glad och spontan människa.
Snyggaste piercingen på motsatta könet? Tungan självklart.
Bästa låten just nu: Svårt, finns många... Monkey boy med Nomy.
Vilken låt sörjer du till då? Helt klart Bed of roses med Bon Jovi!
Vad har du i din jackficka just nu? Jag har ju en mobil...
Något du är beroende av? Cola har ju fastnat i mig... Sen finns det ju andra grejer liksom...
Vem är du om 10 år?: En gift kvinna, som har haft många heta nätter med Nikki Sixx.
Största fobi?: Det är väl sånadär fetäckliga spindlar.
Snyggaste kändisen: Mmm Nikki Sixx.
Roligaste då?: Jim Carrey, haha.
Bästa känslan: Lycka!
Brukar du be till Gud?: Aa, eller när det är något jag starkt vill, så kan det hända att jag ber en bön på kvällen.
Tror du på spöken? Mm jag tror faktiskt det.
Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Ja du, jag har hört att många har uppfattat mig som såhär fittig på något sätt. Det skulle vara roligt att se hur folk uppfattar mig.
Ragga eller bli uppraggad? Det är väl roligare att bli uppraggad än att ragga själv. Eller det beror iofs vem som raggar, det har ju hänt tillfällen... Jag har ju varit med om mycket, Piteå...
Spytt någon gång på grund av dina egna beslut: *Skrattar lite oskyldigt* ja...
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag skulle pröva göra "helikoptern", se om jag kunde rövknulla mig själv, känna hur det kändes att ha samlag med en tjej... Jag skulle pröva raka skallen också. Ah, sen skulle jag pröva cykla, om det klämmer åt!

Till sist då:
Vad hade du gjort om du vann 215 000 000 kr?: Jag hade köpt allt jag ville ha, skänkt pengar till folk som betyder, sen hade jag donerat pengar mot djurplågeri! *Nästa Miss world?*


Några sista ord?: Jag är lite övertrött och har haft en mysig kväll med min vän Kaj Haj. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

vad gör du?

2010-04-07 @ 07:44:10
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: michaela

har lagt till dig med nu sötan :)

2010-04-07 @ 13:30:45
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0