15 snabba frågor.

  • Vad gör du innan du ska sova? - Kollar igenom hela mitt rum så att ingen är där... Rädd för Samara...
  • Humör: Bitter.
  • Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Yes. 
  • Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Brukar inte smita ut, men om jag nu gjorde det så skulle jag aldrig bli det... Är för smart för det ;)
  • Har du nånsin gått på bio ensam? - Hahaha nej men övervägt tanken...
  • Hur mycket är klockan just nu: - 17:42
  • Namn? - Folk kallar mig olika saker, Kungen, Gud... Men jag är döpt till Kajsa :)
  • Vill du gifta dig? - Friar Brad Pitt så är det spikat.
  • Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Hahaha nej men halvt av vakter!
  • Tror du på spöken? - Mer än något annat.
  • Skulle du vilja vara längre: Ja? Är ju så jävla kort så att det är synd om mig.
  • Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Inte vad jag minns... Men jag sa det till mamma en gång, men fick inget likadant svar... Men jag vet att de gör det ändå, vi är bara för coola för att säga sådant till varandra ;)
  • Har dina föräldrar ljugit för dig? - JA FIFAN! Tandféen är bara början...
  • Vem är den bästa artisten/gruppen? - Jag själv, i duschen.
  • Vem är snällast i världen? - Tomten (SMÖR PÅ MACKAN! Måste ju få julklappar ffs... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0