I min ensamhet i ett alldeles för stökigt rum.

Vad är det med mig och ensamhet? Jag blir som galen utan sällskap ibland. Detta kan inte sluta bra...
Jaja, har bara suttit och spelat The sims. Sen åkte jag till Rindö och hittade några stackare som ville vara med mig i några minuter. Guld värt.

Nu sitter (ligger) jag i sängen och halvkollar på Fucking åmål för femtioelfte gången. Lite mjöl och någon vad-är-detta-för-något-underbart-min-låtsasmamma-bakat i hela munnen. Smarrigt.


Bild: Min webbis.

Kommentarer
Postat av: sanna

du är söööt!!!!!



Btw.. ok om jag ringer dig på typ måndag? så vi kan prata, saknar dig otroligt mycket! hälsa tove från mig när du träffar henne!!



Puss, älskar dig massor <3

2010-08-04 @ 13:07:29
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0