SVAR PÅ TAL

Anonym om PUSS.:
eeh heej ^^ asso ja har precis fått ett nytt rum o hade tänkt att pryda min kala vägg med lite bilder på nåra snygga pöjkar :P dock har ja kommit på allt för få men så fick ja en snilleblixt o tänkte "men hon kajsa är nog på en skala typ lika killkåt som ja är, hon borde kunna ge mig lite inspiration" xD. soo I wonder om du kanske kan lägga upp en liten toppliste me bilder på dina heeeta favoriter ?haha störd fråga men ja kör all in ^^

Svar: haha hej på dig med snygging! Inte för att jag förstår vem du är, men vi kör all in här med! :D
Här ska du få dig en liten Kajsalista på killar jag skulle pryda min vägg med. Dock vet jag ju inte hur din syn på män är, men om min vägg skulle fyllas med sexighet så är dessa män bland mina måsten!

 
Joel Kinnaman

 
Paul Wesley

 
Bam Margera

 
Leonardo Dicaprio

 
Colin Farrell

 
Anastasios Soulis

 
Josh Duhamel

 
Ian Somerhalder

 
Johnny Knoxville

 
Kyle Gallner

 
Zac Efron

 
David Boreanaz

 
Jeremy Renner

 
Peter Sarsgaard och Jake Gyllenhaal

 
Alexander Skarsgård

 
BRAD PITT!

 
Shia Labeouf



Dock finns det ju fler män jag avgudar, men dessa är de ultimata jag kommer på! Hör av mig om jah kommer på fler!
Lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tacktacktack! :P

2010-08-22 @ 01:13:47

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0