This is TEG

Om en vecka precis sitter jag förmodligen här igen. Då börjar jag skolan igen, andra året nu. Är det så hemskt som folk uttrycker sig? Kommer andra året vara det värsta?

Jag tycker ändå det ska bli kul att komma tillbaka, träffa igenkännande ansikten igen, snacka om sommarlovet, saker man ångrar och saker man gärna gör om.
Det ska bli skönt att få ha något att göra. För nu, precis så här i slutet, så är verkligen den här hålan ett hav av skvaller, skitsnack och intriger. Så fort folk är tillbaka till skolan så hoppas, JAG VERKLIGEN HOPPAS, att allt släpper. För kommer det fortsätta så här, ja då vetefan vad jag tar mig till.

Men nu är det skolstart. Schemat var inte det bästa, men lite nya ämnen är ju aldrig fel. Det är ju trots allt bara åtta stycken.


Såhär kul hade vi på naturvetenskapen...

Skolavslutningen 2010


Sommarkänsla vid Rönningesjön.


Jag hade överraskande kul på datalektionerna... haha!

Första TEG-dagen, jojojojosefin och jag!

Bilder: Jag och några andra filurer i klassen. typ


Kommentarer
Postat av: felicia.

jaa! snart är det tillbaka till verkligheten! vi ses! puss!

2010-08-15 @ 23:34:54
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0