Dag 7 – Historian bakom mig och min bäste vän.

Vart ska man börja?
Min bästevän heter Tove "G" Gustavsson.
Sedan 14 år tillbaka, på dagis, funnit varandra. Jag har inga större minnen från första gången vi träffades. Jag vet bara att hon i stort sett har funnits i hela mitt liv.

14 år... Så ni förstår att när vissa kommer och skryter med sina 2 år som bästa vänner, så skrattar man lite...
Vi har till och med kommit till den punkten i våran vänskap, när vänskapen inte anses som vänskap utan som ett förhållande. Man och Kvinna. Kvinna och man. (Fast jag är den som bär byxor i vårat förhållande...)

Vi har kul och vi bråkar som bara vi kan. Men vi blir alltid sams igen, oavsett vad. Jag skulle se oss som ett oäkta par.
Vi har gjort så mycket tillsammans, alla minnen inkludicerar Tove. Vissa minnen går inte att prata om förutom med Tove, eftersom att det bara är hon som förstår. Vi kan göra allt, men ändå ingenting.

Jag skulle aldrig kunna leva utan henne, och det är word.




Bilder: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0