5 SANNINGAR BAKOM

  • Jag blir äcklad av tappat hår, i duschen när hår slingrar sig eller när det ligger synligt. Tappat hår alltså.
  • Jag är superdåligt på att svara på sms. Om någon tillexempel skickar ett sms som jag inte har något bra svar på, så ja, då brukar jag det oftast vara...
  • Jag vill raka av mig allt mitt hår innan jag dör. Kul att pröva liksom.
  • Har en tendens att känna mig väldigt okvinnlig, vilket resultatet visar sig i att jag oftast går osminkad och väldigt otrevligt klädd... men det ska det bli ändring på. Väntar bara på våren och sommaren.
  • JAG HATAR SMÖRRAPP! Ni vet killar som åmar sig framför micken... SKOTT I PANNBETET!!!

 


Kommentarer
Postat av: ardiana

hahahaha riktigt bra inlägg. Vi har en del gemensamt.



Svar: jag vet inte om alla skorna är riktiga men det är ju kreativitet liksom. tror inte det är någon som går runt med såna. kanske de där möss tofflorna men gud jag skulle aldrig kunna ha dem.

2010-02-11 @ 20:12:05
URL: http://ardiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0