Bra musik rostar aldrig.

Hade kunnat offra något kärt för att få leva på 70/80-talet. Tänk all bra musik och speciellt snygga glamrockare. Fina tider om man säger så.

Musik nu för tiden är pinsamt och öronbedövande. Som naglar mot svarta tavlan. Massa äckliga smörsångare som åmar sig bakom micken. Får känslan av att skjuta skallen av mig när jag hör dem. Musiken blir bara värre och värre. Borde det inte vara tvärt om? Borde inte saker bli bättre med tiden? Det blir deffinitivt inte musiken, det är de gamla godingarna som gäller.



Musik när den är som bäst.


Kommentarer
Postat av: Carro

Vi bygger en tidsmaskin vettja :D

Du är smart och jag händig så de borde gå ;) <3

2010-02-24 @ 18:12:21
URL: http://saybyebye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0