skridskor

Till att börja med:
Varför väljer man, som ansvarig för-vad-det-nu-än-är, att placera just de minsta bussarna, med minsta utrymmet, med gångarna så extremt smala och som alltid är fyllda med mest antal människor, mot Norrtälje? Det måste ju vara ett otroligt dåligt skämt.

Iallafall, vi hade friluftsdag idag. Jag med resten av alla underbara åkte skridskor i de oprövda markerna i Norrtälje. Det var förvånadsvärt kul!
Skridskorna var dock lite speciella, så jag åkte med skorna istället. Sedanv var det ganska kallt. Jag hade ju trots allt sommarjacka på mig, eftersom att jag nu har börjat strejka motvintern. Livet är hårt ibland.

Matsäcken var ju det bästa med hela alltet. Pannkakor.








Bilder: Jag


Kommentarer
Postat av: felicia.

jag ser mig!

2010-02-21 @ 21:22:06
URL: http://ohnejentillblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0