hur kan jag vara "förälskad" i så många kända killar?

"Det bara är så, en del av min livshistoria. Eftersom att jag inte får till det med killar i verkligheten, så låter jag mina känslor slås ut över människor "I don't know." Det är som om man lever i en drömvärld, en perfek en, där man varken blir sårad eller något liknande. Om jag inte hade haft dessa män i mitt liv hade jag inte överlevt tills idag. Och det min vän, det är bara fakta."

     
    
Bilder: google

Finns fler babes, orkar inte ta med alla ...



Kommentarer
Postat av: midi

speciellt bild 1, 2 och 9 :D

2010-01-12 @ 21:00:53
Postat av: Carro

Ryan Schekler

Och Josh Duhamel ;) Yum



(Btw, jag vet inte hur deras namn stavas :P)

2010-01-12 @ 21:19:18
URL: http://saybyebye.blogg.se/
Postat av: CharmKatti

Man kan vara förälskad i hur många killar man vill! "riktiga" som "oriktiga".

Kram på dig.

2010-01-13 @ 13:40:15
URL: http://www.charmkatti.se

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0