Kajsa & Tove humor

Det finns inte många som förstår mig och ibland när jag skrattar runt folk som inte förstår mig uppmanar jag dem att "det är bara Tove som fattar" och fortsätter skratta med folks osäkra och vad-fan-är-ditt-problem blickar.

Här har ni några förslag på skämt som är typiskt Kajsa-och-Tove-humor!




Piraten
Du tar din tjej bakifrån… precis när du ska komma spottar du henne på arselet så hon vänder sig om och tror att du kommit.. Då sprutar du henne i ögat och sparkar henne på ena smalbenet så hoppar hon runt som en Pirat.

Indianen:
Du tar din tjej bakifrån..och utan vidare kör du upp den i tvåan snabbt och våldsamt…Sen medans hon skriker lägger du handen över munnen och vips har du en indian "Oahahwhwahahah ahah"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du kallar dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Dina rader:

Trackback
RSS 2.0